Tuesday, March 2, 2010

hari ini...(2 march 2010)

hari ni, aku memulekan hari seperti biase...bangun,solat suboh...pas2 mcm biase mate macam nak tdo lgi...huhu..tp mengenangkan data collection yang xtau bile bleh siap, aku pn menggagahkan diri yg x brape nak gagah ni, bersiap...bermule la perjalanan ke tempat indah diberi name ORL...kalau ade anugerah, pelajar yg kerap ke ORL, aku mmg selayaknye dapat, x disangkal lgi...hahaha

seperti biase aku pn masuk la kat kaunter, tengok kalau2 ade patient yg ade SNHL...bgi sesape yg xtau SNHL 2 ape, beliau adelah sejenis makanan...hahaha, kalau mmg mknan mmg aku suke..tp hakikatnye, beliau adalah sejenis term untuk pesakit yg ade masalah pendengaran telinga dalam dan saraf...name penuh beliau ialah sensorineural hearing loss...nme glamor SNHL laa...patient2 yg ade msalah pendengaran mcm ni la yg kne aku cri sbg subjek tesis aku...mmg mencabar, tercabar, dicabar dan CABARAN...

huhu, dipendekkan cerita, dapat la sorang makcik ni, n makcik ni nak bekerjasama jdi subjek aku...time kasih, makcik...sayangg makcik...maka, genaplah angka 14 telinge yang aku dapat instead of 20 tinge yg aku perlukan..nmpak mcm sikit, tp korang kne jd aku, bru korang tau cabarannya...hahaha...misi untuk menyempurnakan 16 tlinge hari ni, bukan rezki aku sbb tak diizInkan oleh ALLAH...

haha, cukop untuk hari ini...esok aku akn datang menyibuk lagi kat ORL...pada warga ORL, time kasih sebab memahami kemenyibukkan sye memenuhkan ruang kat situ...doakn sye bleh siap minggu depan,nt sy x menyibuk lagi...hahaha...

moral of the story pasal hidup aku hari ini...'kita boleh merancang hidup kite, tp kesempurnaannya bergantung kepada izin ALLAH...kalu rancangan yg kita aturkan tidak tercapai, percayalah...rancangan kita itu tidak sebaik rancangan yang Allah aturkan...dan ape2 yg datang daripada ALLAH itu adalah yang terbaik...'~~aku redha, aku pasrah~~

1 comment:

  1. hek3.. amieka!!! nice to have ur blog to read.. kih3.. aku rasa pas ni idup aku akan makin ceria.. ngeh3

    ReplyDelete